Klachten

Wij doen er alles aan om onze producten goed bij je thuis te brengen. Mocht er onverhoopt toch een beschadiging of defect zijn aan je bestelling dan vragen wij je dit zo snel mogelijk bij ons te melden. Je kunt je klacht tot 7 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons melden. Dit kan telefonisch of per e-mail. Graag ontvangen wij een duidelijke omschrijving van de klacht. Indien mogelijk willen we ook graag een foto ontvangen zodat wij goed kunnen bekijken wat er aan de hand is. 

E-mail: info@lif-wonen.nl

Wij behandelen je klacht binnen 7 dagen - gerekend vanaf de datum van ontvangst - en bieden een passende oplossing. 

 

Beschadiging pakket bij ontvangst? 

Wordt het pakket beschadigd bij je afgeleverd? Dan is dit duidelijk tijdens het transport gebeurd. Wij vragen je om meteen melding te maken bij degene die het pakket bij je aflevert. Wil je ook een foto maken van de buitenkant van het pakket en deze naar ons toesturen? 

Wij zorgen meteen voor een passende oplossing!